• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

和訳をお願いします

• 質問No.6793614
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 74% (49/66)

和訳をお願いします

One day in the second grade. I walked home school,and my surprised mother looked at me as I walked through the front door. “Carol,”she asked calmly but with a confused look on her face,“where's your jumper? ” l looked down and saw my patent leather buckle shoes;white leotards that were torn at the knees;and white(but dirty)cotton turtle-neck. Until my mother pointed out that I was't fully dressed,I hadn't noticed. I was just as surprised as she was,for we both remembered that I had been wearing the jumper that morning. My mother and I walked across the street to the school,looked on the sidewalks and all over the playground and in the halls,but we couldn't find my plaid jumper.

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1
  • ベストアンサー

2年生のある日。
私は学校から歩いて帰宅しました、そして、私が玄関のドアを歩いて入って来た時、驚いた母は私を見ました。
「キャロル」と、彼女は静かに、しかし、顔に混乱した表情を浮かべて尋ねました。「あなたのジャンパーは、どこにいったの?」
私はうつむいて、エナメル革のバックルの付いた私の靴; ひざのところで破れた白いレオタード; そして、白い(でも、汚い)綿のタートルネックを見ました。
母が私が、全部の服を着ていないと指摘するまで、私は気づきませんでした。 私は彼女とちょうど同じくらい驚きました、なぜならば、私たちは二人とも私がその朝ジャンパーを着ていたのを覚えていたからでした。
母と私は学校に続く通りを歩いて渡り、歩道を見て、運動場を全部調べ、ホールの中も調べましたが、私たちは私の格子縞のジャンパーを見つけることができませんでした。
結果を報告する
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,600万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。