• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英訳をお願いします。

下記内容の英訳をお願いします。 翻訳ソフトのコピペは参考にならないのでご遠慮願います。 「弊社(A社)はB社に提示した下記(または上記)の商品に対する規格書の内容が正しいことを本紙にて証明します。」

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

☆ 本紙にて=文書でとの想定で We, A, hereby certify in writing that the contents of the Standards (Specifications) for the afore-mentioned (below-mentioned) merchandise presented to B are correct in every detail. ☆ 本紙にて=この新聞紙(仮に Daily News)上でとの想定で We, A, certify herein on the present page of the Daily News that the contents of the Standards (Specifications) for the afore-mentioned (below-mentioned) merchandise presented to B are correct in every detail. ご参考まで。