• ベストアンサー

ウォルトディズニーの名言の原文を教えてください。

ウォルトディズニーの名言で、 「どこにいても人々がミッキーを見て笑い、共に笑い続けてくれることだけを求めた。 」 というものがあるのですが、 こちらの英語の原文を教えていただけませんでしょうか。 よろしくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

All we ever intended for him or expected of him was that he should continue to make people everywhere chuckle with him and at him. つづきは We didn't burden him with any social symbolism, we made him no mouthpiece for frustrations or harsh satire. Mickey was simply a little personality assigned to the purposes of laughter.

haruooo
質問者

お礼

回答ありがとうございます。 助かりました。