• 締切済み

至急英訳お願いします

kanaはアフリカから来たばっかりなのにシカゴの学校にきて不安と期待で胸がいっぱいだったと思う。それなのに学校に行ってまず第一に見たのが荒れていた生徒ばっかりだったので気の毒だった。教室に入ってもハプニングばかりだった。トイレでご飯を食べているときはかわいそうだと思った。周りの生徒はすごく嫌みったらしい人ばかりだった。kanaは友達ができるか心配だ。早く新しい環境に慣れてほしい。これからkanaがどのような学校生活を送るのかすごく楽しみだ

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

I think that Kana was full of uneasiness and expectation because she just came to the school in Chicago. However, the first thing that she saw was only the students who got rough. I was sorry for her. All she experienced was unpleasant incidents even after she entered the classroom. I felt sorry for her when I saw her eating lunch in a restroom. All her classmates were disagreeable persons. I am anxious about whether she will be able to make friends. I want her to be accustomed to her new environment early. I wonder what kind of school life she will spend from now on. *** kana が、男性か女性かわからないので、女性だということにして、英作しました。もし男性であれば、代名詞などを変えて下さい。