• 締切済み

英訳について

次の文を英訳してください 「車は百害あって一利なし。車の害の代表は、受動排ガスと呼ばれる車に乗らない人でも 車に乗ってるやつが出す排気ガスによる健康被害だ。」

• 英語

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

Cars give us nothing but harm. The most significant is the health hazard due to the secondary inhaling of their exhaust fume even if one doesn't drive.