• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

翻訳をお願い致します。

どなたか翻訳して頂けないでしょうか I know I can't take one more step towards you Cause all thats waiting is regret Don't you know I'm not your ghost anymore You lost the love I loved the most I learned to live, half alive And now you want me one more time Who do you think you are? Runnin' 'round leaving scars Collecting a jar of hearts Tearing love apart You're gonna catch a cold From the ice inside your soul Don't come back for me Who do you think you are? I hear you're asking all around If I am anywhere to be found But I have grown too strong To ever fall back in your arms Ive learned to live, half alive And now you want me one more time Who do you think you are? Runnin' 'round leaving scars Collecting a jar of hearts And tearing love apart You're gonna catch a cold From the ice inside your soul Don't come back for me Who do you think you are? It took so long just to feel alright Remember how to put back the light in my eyes I wish I had missed the first time that we kissed Cause you broke all your promises And now you're back You don't get to get me back Who do you think you are? Running around leaving scars Collecting a jar of hearts And tearing love apart You're gonna catch a cold From the ice inside your soul So don't come back for me Dont come back at all [x2] Who do you think you are? Who do you think you are? Who do you think you are? 宜しくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • sayshe

<訳例> 私があなたの方にもう一歩踏み出せないのはわかってる だって待っているのは後悔だけだもの 私がもうあなたの影じゃないってわからない? あなたは私が一番愛した愛を失った 私は生きることを覚えたわ、半分だけど そして今あなたはもう一度私を欲しがるの あなたは自分を何様だと思ってるの? 色々やって傷を残して行ったわ たくさんの心を集めてね 愛を引き裂いて あなた風邪をひくわよ あなたの魂の中の氷でね 私のために戻ってこないで あなたは自分を何様だと思ってるの? あなたあちこち訪ねまわってるんですってね 私がどこかで見つからないかって でも私は強くなりすぎたわ あなたの腕に飛び込むには 私は生きることを覚えたわ、半分だけど そして今あなたはもう一度私を欲しがるの あなたは自分を何様だと思ってるの? 色々やって傷を残して行ったわ たくさんの心を集めてね 愛を引き裂いて あなた風邪をひくわよ あなたの魂の中の氷でね 私のために戻ってこないで あなたは自分を何様だと思ってるの? 大丈夫って思えるのに随分かかったわ 私の眼にどうやって光を取り戻すか忘れないで 私たちが初めてキスした時のことを懐かしく思えたらいいのにね だってあなたは約束をみんな破ったから そして今あなたは戻ってきた あなたは私を取り戻せないわ あなたは自分を何様だと思ってるの? 色々やって傷を残して行ったわ たくさんの心を集めてね 愛を引き裂いて あなた風邪をひくわよ あなたの魂の中の氷でね だから私のために戻ってこないで 絶対戻ってこないで [×2] あなたは自分を何様だと思ってるの? あなたは自分を何様だと思ってるの? あなたは自分を何様だと思ってるの?

質問者からのお礼

早速の回答有難うございました。よく分かりました。