• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

come out ahead

"If the exchange value of the euro increases, the price of the order will not be affectted, the cost of the jam for the Canadian market will not change, and the purchaser will come out ahead." -the purchaser will come out aheadの意味を教えてください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • KappNets

英辞郎で「優位に立つ、得をする」