• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

添削をお願いいたします。

訳がありますが、よりフォーマルな表現で 添削していただけると幸いです。 ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ お客様(落札者様)がPaypalに代金を入金してから、 3~4営業日後(土日祝を除く)に商品を発送いたします。 日本で商品を発送してから5日~10日でお客様に届きます。 税関(関税)についてはお客様のほうで お支払いくださいますようお願いいたします。 We send out an article to (except the soil day celebration) after three or four business days after a visitor paid money to Paypal for the price. We reach the visitor in from 5 to 10 after sending out an article in Japan. Please pay in the one of the visitor about the customs fixed for each country.

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.2
  • mabomk

We ship your order within 3 to 4 working (or, business) days (except local holidays) after PayPal confirms your payment. Normally you will receive the order within 5 to 10 days after shipment. Customs and other fees at the destination are on your account. 毎度どうも、かなりすっきりしております。

質問者からのお礼

ご回答に感謝いたします。またお会いできましたら宜しくお願いいたします。

その他の回答 (1)

• 回答No.1

We will ship your product(s) in 3 to 4 business days after you complete payment via Paypal. お客様(落札者様)がPaypalに代金を入金してから、 3~4営業日後(土日祝を除く)に商品を発送いたします。 We estimate that your product(s) would be delivered in 5 to 10 days after dispatch. We will provide you with the tracking number for your convenience. 日本で商品を発送してから5日~10日でお客様に届きます。お客様の便宜のためにトラッキング番号をご連絡いたします。 Any duty taxes and any fees which may occur at the custom in you country will be on your account. 税関(関税)についてはお客様のほうで お支払いくださいますようお願いいたします

質問者からのお礼

ご回答に感謝いたします。またお会いできましたら宜しくお願いいたします。