• 締切済み
  • すぐに回答を!

英訳お願いします。

下記の文章を英訳して貰えませんか。長文で面倒臭いと思うのですが、 よろしくお願いします!! 『あなたはポルトガル語も分かるの?凄いね!! あなたに送ったポルトガル語は昨日友達に教えて貰ったフレーズなんだよ。 あなたに次のメールで意味を伝えるつもりだったのに、 あなたが正確に内容を理解したのでビックリした。 友達に誰にこのフレーズを送るの?好きな人でも居るの?って聞かれて困ったよ。」 これを自然な英語にして欲しいです。

みんなの回答

• 回答No.3
  • ppp12

You understand Portugeuese? I am impressed! The phrase in my e-mail was one my friend taught me yesterday. I was going to tell you what it means in my next e-mai. So I was suprised that you understood my message accurately. I was embarassed because my friend asked ''who are you sending this phrase to? Do you have a boyfriend?'' - - - - - - - - - - did you write the whole e-mail in Portugeuese or did you include one or more phrases...?