• ベストアンサー
  • 困ってます

日→英 翻訳お願いします

以下の『』内の文章を、どなたか英語の得意な方、英訳お願いします。 『話は変わりますが、 以前、あなたが言っていた○○○という映画を、つい最近観ました。 後半から意外な展開になるストーリーが面白かったです。 あなたの言う通り、主演の○○○(俳優の名前)は確かにかっこいいですね。彼が出ている他の映画も観てみたいと思います。 あと○○○(別の俳優の名前)も、この映画の役ではとてもクールで魅力的に見えました。 この映画と同じ監督が撮った、△△△という映画は観たことがありますか? 私はその映画がお気に入りなんです。主演の○○○という俳優が大好きだからです 彼の出演作は全部観ています。』 以上です。よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
noname#175206

By`the way, just recently I watched the movie "○○○" you've mentiond before. In the latter half of the movie, I was so surprised with the unpredictable exciting story. Like you said, the main actor ○○○(俳優の名前) was surely cool in that movie. I'd like to watch other movies he aprears. And ○○○(別の俳優の名前) was also cool and atractive in that movie. Have you senn the movie △△△? It was directed by the director who made ○○○(先ほどの映画のタイトル). I really like it. One of the reasons is that I like the main actor ○○○ in the movie. I've watched all the movies he appears. くらいでしょうかねえ。

質問者からのお礼

お礼が遅くなってしまってすみません。 丁寧なご回答有難うございます。大変勉強になりました!

その他の回答 (1)

• 回答No.2

By the way, I have recently watched the movie you mentioned earlier. The second half of the movie was totally out of my expectation. I definitely agree that {a main actor} is very cool so that I am going to watch other his movie very soon. {another actor} seems also handsome/beautiful. Have you ever watched {the movie}, which was filmed by the same director as {this movie}? This is my favourite piece since {main actor} was so elegant that I couldn't stop watching it. I have watched all movie series that he is casted as a main actor. What do you think? I hope this would make sense to you. Best Regards,

質問者からのお礼

お礼が遅くなってしまってすみません。 参考にさせていただきます。有難うございます。