• ベストアンサー

英訳をお願いします

SPS700の回答

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

(1) One day, a man used a copying machine, which spitted out a sheet of paper that said, "I love you." (2) Puzzled, the man opened the machine and found inside a woman with a pen. (3) She had been copying papers in the machine. (4) Her wish came true and they were married. (5) Their new born was a precise copy of its father.

sinkyouti
質問者

お礼

ありがとうございました! おかげさまで無事に提出できました!