• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英訳お願いいたします。

英訳お願いいたします。 ・12月はそんなに忙しくないよ。 ・みんなで交代でお休みを取るからね。 ・でも、私も12月にお休みが取れるか先輩に確認しないと分からないんだ。 ・CESって凄い大規模な家電市なんだね! 初めて知りました。 ・そしたら12月も忙しいんじゃない? ・仕事に支障が出たらいけないから、無理しないでね。私は来年も休みを取れると思うから! ・ジムに入会したのは山登りの為ではないよ。前から行きたかったんだ! 家からも会社からも近いから。 衰えないようにしなくちゃいけないからね! ・私は優しすぎなんかじゃないよ。本当に本心だから。 ・あなたが優しいから私も同じ気持ちになるんだよ。 以上です。 ありがとうございます。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • sayshe

* I am not so busy in December. * All of us take a vacation by turns. * I don't know if I can take a vacation in December until I confirm it to my senior coworker, though. * CES is a very large-scale household appliance exhibition, isn't it? I knew it for the first time. * Then you are busy in December, too, aren't you? * Please don't push yourself in case my visit to your country disturbs your work. I guess I will be able to take some days off next year. * I didn't join the gym because I would do hill climbing. I had wanted to join it. The gym is near both my home and my office. I have to keep myself in shape! * I am not too kind at all. I really want to do so from my heart. * As you are sweet, so am I. 今日はPCに向かうのが遅くて、回答しようかと思う質問はほかの人たちがしてしまっていたので、どうしようかなと思っていたら、puumii さんの質問にまた出会いました。参考になれば幸いです。

質問者からのお礼

sayshe様 いつもお世話になっております。 ありがとうございました(^人^) 相手から容赦なくメールがきて、いつもアップアップな状態な今日この頃です(-.-;)

その他の回答 (1)

• 回答No.2
  • nochi3

・12月はそんなに忙しくないよ。 I’ m not so busy in December. ・みんなで交代でお休みを取るからね。 All of us take off work in shifts, ・でも、私も12月にお休みが取れるか先輩に確認しないと分からないんだ。 But I can’t tell now if I would take off work in December and I will also have to confirm with the senior. ・CESって凄い大規模な家電市なんだね! 初めて知りました。 CES….. I am sure it’s a very big trade fair of consumer electronic products. I have known for the first time. ・そしたら12月も忙しいんじゃない? If so, I think you will be busy in December too. ・仕事に支障が出たらいけないから、無理しないでね。私は来年も休みを取れると思うから! Please don’t overwork yourself, because your absence may affect someone’s operations. I believe I will be able to have vacation next year too. ・ジムに入会したのは山登りの為ではないよ。前から行きたかったんだ! 家からも会社からも近いから。 衰えないようにしなくちゃいけないからね! Joining gym is not for mountain climbing but I have been wanting to go for some time. It is near both my house and our office. And I have to keep good health condition…..lest our physical power and shape should decline. ・私は優しすぎなんかじゃないよ。本当に本心だから。 I am not so kind to you. It‘s really true. ・あなたが優しいから私も同じ気持ちになるんだよ。 I can get the same feelings as you, because you are a kindhearted person. Bye! 頭痛のため自身がありません。 どなたかの修正を乞います。 ご参考に!

質問者からのお礼

nochi3様 体調不良のなか、 ありがとうございましたm(__)m