• ベストアンサー

下の日本語を英語に翻訳してください。お願いします。

下の日本語を英語に翻訳してください。お願いします。 「このCDには私の演奏が入っています。ぜひ聞いてください。もしできれば下のメールアドレスまで率直な感想を頂けると嬉しいです。」 目上の人に対して失礼のない言い方でお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

This is a CD of my performance. I would be delighted of you could listen to it and if possible send me your honest impressions at the following e-mail address. Thank you in advance.

ss9922ee
質問者

お礼

たいへん助かりました。ありがとうございました。

その他の回答 (1)

• maidemi
回答No.1

My performance is in this CD. Please hear it by all means. I am glad when I can have a frank impression to the lower e-mail address if I can do it.