• ベストアンサー

英訳お願いします。

英訳お願いします。 手持ちのPCがいきなり壊れてしまい、アメリカにある証券会社のサイトにもう1台あるマックでログインしようとしてもセキュリティ用の質問のところで引っかかってしまってログインできない状態です。 今までログインしていたPCが壊れたので他のPCでログインしたいが、 質問に答えてもログインできないのでどうしたらいいのか? という文章を簡単に英訳していただける方はいらっしゃらないでしょうか? よろしくお願いします。

• mfish
  • お礼率33% (10/30)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • swisszh
回答No.1

My computer is now out of order, so I try to activate another computer but I can not log in due to the security-check of the computer. How should I go further ?

mfish
質問者

お礼

ありがとうございました。

その他の回答 (2)

回答No.3

これでどうでしょうか。 The PC I've logged in to your site is now out of use, so I've tried to log in with my another PC to log in by answering the questions but have failed. Will you tell me what I should do? Thank you for your consideration.

• lis385t
回答No.2

Your website does not allow me to log in when a security question comes out. As a matter of fact, my primary computer recently got broken and I am using my second back-up. Do you think this might have caused this problem? Please advise of how I can get through. でいかがでしょうか?