• ベストアンサー

英作をお願いします、

どなたか下記の「」の部分を英作願います、急いでおります。 「戦中、戦後は大変な山あり谷ありの生活をしてきました。これから残りの人生が平穏で有ることを願っています。」

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

During and after the WWII my life was full of ups and downs. I hope the remainder of my life is peaceful. では如何でしょう。

sumikyo
質問者

お礼

早速のご回答有難うございました。

その他の回答 (2)

• mickeyzz
回答No.3

I experienced very bumpy life during and after the war. But now I hope things go smoother rest of my life.

sumikyo
質問者

お礼

• mabomk
回答No.2

高校程度の単語だけでまとめてみました。 My life was really hard enough during and after the war. I hope I can lead a peaceful life in the remaining years.

sumikyo
質問者

お礼