• 締切済み

Cubase AI 4 インストールできません。助けてください!!

Cubase AI 4 インストールできません。 YAMAHAのAUDIOGRAM6 を購入して 付いてきた Cubase LE 4をインストールしたいんですができません。 Steinbergのサイトでユーザーアカウント登録をしてアクティベーションコードを取得して アクティベーションコード付きのメールもちゃんときました。 そして その後 LCCソフトウェアでWizard > License Downloadと選択し、Cubase AIのアクティベーションコードを入力してNextを押して・・・ここまではマニュアル通りにできたんですが Step3の Select Target eLicenser という項目が出てきて 次に進めなくなってしまいました。 そこでヘルプを押したら以下の英文が出てきました↓ Step 3 - Select Target Device (Optional) In this window a target must be selected for the license you wish to download. This window only appears if the wizard is unable to find the target device for the license which is to be downloaded. An automatic selection is not possible when: More than one protection device is connected. The target device contains a Pending License. Operating conditions: Please select the target device from the device tree. Ensure it is the protection device intended for the license transfer. Only the protection devices in bold print can be selected. Tip: So far no change to the protection device has been made. Click <Next> to continue. Example: The illustrated window shows a selected protection device. Additional operating possibilities: <Refresh Device List> searches for connected protection devices and updates the device tree. License properties can be viewed by activating the corresponding check box. インストールのマニュアルには Step3の Select Target eLicenser なんて出てこないのに これは一体なんなんでしょうか? どうすればインストールできますか? 送付画像の所で止まってしまってインストールできません。 何度再起動しても セキュリティーソフトを全て切ってみてもダメでした。 宜しくお願いします。

noname#102963
noname#102963

みんなの回答

• amanda97
回答No.1

OSのSPは幾つですか? XPだったらSP3にしてみてください、アップデートで