• ベストアンサー

「浮いている」の表現

noname#86553の回答

noname#86553
noname#86553
回答No.4

different fromを使用するのはいかがでしょうか。 (Because she lived abroad for many years,) She is(looks,seems to be) a little different from other members of the PTA group.

rocky05
質問者

お礼

ご回答ありがとうございました。