• 締切済み

「感謝」を表す英語は?

Singolloの回答

• Singollo
回答No.1

thousand thanks to your … with my gratitude out of my gratitude in token of my gratitude by way of appreciation in appreciation of your … good luck to you (サヨナラのニュアンス強し) wishing you good fortune (and luck) わたしもこのくらいしか思いつきません