• ベストアンサー

tartarsauceとbarnacles

noname#2021の回答

noname#2021
noname#2021
回答No.3

(I am typing this at school.) barnacles= Barnacle Boy character (more than one Barnacle boy?) tartar sauce: Refer to "Imitation Krab Episode", aired on December 28, 2001. Plankton tried to steal a receipe for Mr. Krabby's crab cakes and got into a fight with SpongeBob. I think that "tartar sauce" used here means 「タルタルソース」.

参考URL:
www.google.com