• ベストアンサー

自然な英語に訳してください

kyararaの回答

• kyarara
回答No.1

Why did you want to be an ALT in Japan? What is the happiest thing in your life? で、いいのではないですか。 もっとていねいに言うと May I ask you why you wanted to be an ALT in Japan? Could you tell me the happiest thing in your life? といったところでしょうか。 ところでALT が何を意味するのかはわかりません。