• ベストアンサー

海外ショップのオーダーミスに抗議したい。

ravesの回答

• raves
回答No.1

こりゃ正式に、クレーム手紙を送ったほうがいいかもしれませんね。 あんまりWriting は得意じゃないから自信は無いけど、全力で。 Dear Sir or Madam, I am writing to complain about your service I have received recently. I was disappointed with the service which you have provided very much. First of all, even though I had ordered 5A and 6B, only 1A and 2B arrived. In addition, this had happened 2 months ago. I think you make mistakes more often than before. I would be very grateful if you could give me reasonable explanations. Please send me 4A and 4B as soon as possible and ensure this will not happen ever again. I very much hope you will give my complaint serious consideration. Yours faithfully, (貴方の名前) これで大丈夫だと思うけどなぁ、

super1103
質問者

お礼

何度メールを送っても返信が無く通じているか不安で困っていたところです。ご親切にありがとうございました。