• 締切済み
  • すぐに回答を!

★至急★英訳をお願いします

下記の文章を英語に訳していただけないでしょうか。 昨日、メールを送りました●●●と申します。 私は現在、飲食店を日本にて2店舗経営しており 今度あなたのSHOPのようなお店をオープン させたいと考えております。 質問があるのですが、商品はあなたのお店から直接 仕入れることが出来るのでしょうか。もしくは、仕入れ 先を教えていただけるのでしょうか。 もし、直接あなたのSHOPから商品を仕入れることが できるようでしたら、日本での総代理店としての権利を 得る事ができるでしょうか。 総代理店としての権利を得られるようでありましたら 一度、そちらにお伺いしてお話したいと思います。 どうぞ宜しくお願いします。

みんなの回答

• 回答No.3
  • Zz_zZ

Web 上の自動機械翻訳とは、単なる、「連続・単語・引き」だけ の機能であって、翻訳とは言えません。文章として間違っています ので、そのままでは使えません。便利な辞書として大いに利用した いものです。 ┌──────────────────────────────┐ │                              │\ │                              └─┐ │                    1-2, Akasaka 3-chome  │ │                    Minato-ku, Tokyo 107  │ │                    JAPAN          │ │                    TEL: +81-3-5555-6788  │ │                    FAX: +81-3-5555-6789  │ │                                │ │                                │ │                    January 26, 2002    │ │                                │ │ Dear Sirs,                          │ │                                │ │ We are sending this letter following to our yesterday's    │ │ message, which has been received without any trouble we    │ │ think.                            │ │                                │ │ We are currently holding and running two restaurants in Japan,│ │ and have a hope to open a shop that would be a sort of yours │ │ in the near future here.                   │ │                                │ │ Now we have questions that whether it would be possible or  │ │ not for us to import your selling articles directly from you │ │ and/or if you would be able to disclose to us the name of   │ │ wholesaler company of the commodities.            │ │                                │ │ If we can do import the products directly, is it possible for │ │ us to get a license and become the sole sales agent of your  │ │ company in Japan?                       │ │                                │ │ After getting your consent to the above, we are willing to  │ │ visit your company and to have a discussion in details on a  │ │ sales contract between you.                  │ │                                │ │ It would be highly appreciated if you could send us a reply. │ │                                │ │ Looking forward to receiving a favorable response from you  │ │ soon.                             │ │                                │ │                      Yours faithfully,  │ │                                │ │                                │ │                        Signature    │ │                       ──────   │ │                         (Typed)    │ │                         Title     │ │                        Company Name   │ │                                │ │                                │ └────────────────────────────────┘

参考URL:
http://www.excite.co.jp/world/text/