• ベストアンサー

英語わかる方、教えてください

kouraの回答

• ベストアンサー
  • koura
回答No.3

1)obtain your drivers license! 2)Our School Guidance (or drivers-license-school でも) 3)schooling subjects 4)admission forum 5)documentation for School entrance 6)admission for our school 7)tractorcur 8)motor cycle course 9)usual cur , bus , big special automobile,big motor cycle fee=料金(priceではありません)

usajun
質問者

お礼

料金はpriceではなかったのですね、お恥ずかしい・・・。 ありがとうございました。 いいロゴが出来そうです。