• ベストアンサー

英語に訳してください

coolguysの回答

• ベストアンサー
  • coolguys
回答No.1

All preparations are good paddles. Natural! You will surely say like this. Please take all out and do your best! Your fortune is prayed.

参考URL:
http://www.excite.co.jp/world/text/
potipoti
質問者

お礼

ありがとうございました。