• ベストアンサー

英文の証明書

maisonfloraの回答

回答No.2

卒業証明書を参考までに書きます(私がもらったもの)        CERTIFICATE OF GRADUATION Date of issue:September 28,1998 Name: Taro Yamada Date of Birth: May 26,1961 Sex: Male Domicile: Kyoto,Japan This is to certify that the above mentioned applicant granted from ○○ University as stated below: Faculty:Law Degree: Bachelor of Law Date of Grant:March 23,1985 Ichirou,Tanaka President of ○○ University ○○大学長 田中 一郎   角印  上記の中で、 GRADUATION,granted from,Date of Grantは、在籍の英語に変える。  Degree は、まだ学位をとっていないので、削る。