■製品・サービス名を記入してください。
【ぷらら(インターネット接続サービス )】
■どのようなことでお困りでしょうか?
相談したいこと、トラブルに至った経緯、試したこと、エラーなどを教えてください。
adminというアドレスから、下記のメールが届いており、メールが送受信できない。メールボックスは整理した。
【 A message was sent to you that was returned to the sender(bounced) because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.
The following is the reason that the message was over quota:
Quota Type: bytes in the mailbox
Quota Available: 10.2KB
Total Quota: 1999500.0KB
The following is the information on the message that was bounced:
Sender: *** <***@gmail.com>
Subject: =?UTF-8?B?UmU6IFJlOiAyMDI15bm0MeaciOWfjuW0juOBp+OBruiInui4j+ODr+ODvOOCr+OCt+ODpw==?=
=?UTF-8?B?44OD44OX44Gr44Gk44GE44Gm77yIQlZEU++8iQ==?=
Size: 39247
Message ID: d955fdd8-b4fe-11ef-91ff-8bf4aedefb59
Date: Sun Dec 8 09:53:33 2024
Reply-To: [No Reply-To]
The message was bounced from the following folder:
INBOX
To fix this problem, delete some messages from your mailbox, and contact the sender to resend the message.
If the size of the message is too big, contact the sender to reduce the size of the message and resend the message.
】
下記の項目については、可能な範囲で記入してください。
■お使いの環境について教えてください。
・パソコンもしくはスマートフォンのOSは何ですか?
(例)Windows11/10/8.1/7・MacOS・iOS・Android
【 Windows11/10 】
・どのように接続されていますか?
(例)有線LAN・無線LAN・USBケーブル
【 有線LAN 】
※OKWAVEより補足:「ISPぷらら」についての質問です。
お礼