• ベストアンサー

これも翻訳してくれませんか?

10月26日にJohnが息子を連れてカリフォルニアへ行った時、育児の大変さがわかって、たった三日間だけでも根を上げケンジには母親が必要だ。やり直してくれ!と泣きながら言った人が、3週間も子供の面倒をみれるわけがないです。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

On October 26, when John took my son to California, he understood how demanding it is to raise a child. It only took him three days to realize that Kenji needed his mother to look after him. Here was a man who cried, asking me to come back. How can such a man look after the kid for three weeks.

mariebb
質問者

お礼

素早い回答助かりました。 ありがとうございます!!