• ベストアンサー

翻訳お願いします

やはり、息子を旦那に預けて私だけ日本へ何日も置いていくことは不安すぎます。 なぜなら彼は息子に食事をまともに与えないからです。何かいい方法はないでしょうか? Johnが息子のパスポートを返してくれたら一番いいのですが、、

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

I am too anxious after all to go to Japan for a number of days, while leaving my son with my husband. It is because he would not feed my son with proper food. Can you think of a good way around it? The best solution would be for John to return my son's passport...

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうございます 助かります!