• ベストアンサー

メール送信と同時に、Undelivered Mail Returned to Senderを受信?

SpiceGirlの回答

• SpiceGirl
回答No.1

こんにちは。 そのエラーメール本文はどのような内容でしょうか。 内容により原因が掴める場合がありますので補足をお願い致します。

heiji504
質問者

補足

ありがとうございます。下記のような内容です。 This is the Postfix program at host fvsscan03.bbiq.jp. I'm sorry to have to inform you that the message returned below could not be delivered to one or more destinations. For further assistance, please send mail to <postmaster> If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below. The Postfix program <Miyauchi@fvsscan03.bbiq.jp>: mail for fvsscan03.bbiq.jp loops back to myself