• ベストアンサー

カクテルの作り方(ファットマンランニング)

「ファットマンランニング」というカクテルの作り方を教えてください。 ネット検索しても、材料がなにか見つからず……昔飲んで美味しかったのでまた飲んでみたいです。

• お酒

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

https://www.cocktaildatenbank.de/cocktail-rezepte/1078-fat-man-running http://en.allexperts.com/q/Cocktails-2789/f/Fat-Man-Running.htm 配合 ラム酒(ブラウナーラム)4    ブルーキュラソー 1    ライム果汁    1   以上を10秒ほど素早く混ぜ、最後に、ジンジャーエールと氷を静かに加えて完成。 The recipe is for Fat Man Running is: 2 measures dark rum, 1/2 measure Blue Curacao, 1/2 measure of lime juice, crushed ice and Ginger Ale. Blend all the ingredients except the Ginger Ale in a blender on fast speed for about 10 seconds. Pour into a tall glass filled with crushed ice and fill with Ginger Ale. I don't blend mine. I just add the rum, Blue Curacao and lime juice over some ice and then add the Ginger Ale. It is tasty that's for sure!

tiroze
質問者

お礼

おそくなりすみません。 ありがとうごさいます。 なかなかレシピを見つけることができませんでしたので助かりました。