• ベストアンサー

至急(>_<)英語にしてくださいm(__)m

How are you?に 元気じゃないと返事をしたら なんかあったの?と返事が来たのでそれに 『新人で37歳のおっさんが来るんだ。 女の子の雑貨屋なのにそこに自分から志願してくるとか、絶対変態だよ。本当気持ち悪い。採用するなんて社長もどうかしてるよ。』←と言いたいです。 英語にしてくださいm(__)m

noname#253472
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.2

A 37 years old man was newly hired and will come to work in my store. He must be a pervo applying a job in an accessory shop targeting to young girls. I really feel creepy. Our president is also crazy to hire such a guy.

質問者

お礼

ありがとうございますm(__)m*

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

A 37-year old man new to the job is coming. I am sure he is weird willing to work at a store for young girls. It sure is strange. The head of this store is also dd for hiring this weirdo.