• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

アメリカのネットショップで小物を買いました。値引きと前回多く払ったのでその分を今回引いてほしい事を相手に伝えたいです。すみませんがその時に使う英文を教えて下さい。お願いします。 「私は先ほど注文をしました。 30%の値引きになっていませんでしたので値引きしてください。 それと、前回多く支払った金額分(●●)ドル分は今回引いてくれますか?」

noname#223241
noname#223241
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

I have placed my order just a while ago. By the way the price was not reduced by 30%. Please make sure that I get the agreed discount. Also I would like you to deduct from the bill, the amount I had overpaid ( US$ XX.yy) in my previous transaction. Would you please do that?