• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

アメリカのネットショップで小物を購入しようと思います。私の趣味の物で1個数百円のものなんですができれば失敗をしたくないと考えています。そこで相手に質問したいのですみませんが英文を教えて下さい。 「沢山購入したら値引きは可能ですか? 私はサンプルで購入したいと思います。 オススメの3品を教えてくれませんか?」

noname#223241
noname#223241
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.2

"Can you offer volume discount for those goods? First, I'd like to choose some types and buy one piece for each as samples. If I pick three types , what would you recommend?"

その他の回答 (1)

• Nakay702
回答No.1

When buying many these goods, is it possible to reduce the price? I'd like to buy goods for samples. Could you tell me recommended 3 products?