• ベストアンサー

下記、英訳お願い致します

それは日本とアメリカを除く世界のすべての地域です。 あなたは全世界のクライアントに営業活動が出来ますか? ご教授おねがいします!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.2

What I mean are the regions excluding Japan and the U.S. Can you handle sales operations that cater for clients all over the world. 私が言っているのは日本と米国を除く世界のすべての地域のことです。 あなたには世界中のクライアントを満たすような営業活動が出来ますか? [注] 前後関係が分からなかったので、少し想像を膨らませてあります。

komejirushi
質問者

お礼

ありがとうございます!

その他の回答 (2)

• 92128bwsd
回答No.3

"It's about the rest of the whole world excluding Japan and U.S.A. Would it be possible to cover the clients in those regions in your sales activities?"

komejirushi
質問者

お礼

ありがとうございます!

• SPS700
回答No.1

It is the whole are aof the world except Japan and the United States of America. Can you carry out business transactions with any clients of the world?

komejirushi
質問者

お礼

ありがとうございます!