• ベストアンサー

英語に訳して下さい。謝り文

私は○○です。 再度、クレジットカードの請求を確認したら、別のホテルの2泊分とこちらのホテルの1泊分がとてもよく近い金額で2月に予約の際にもう支払ったと勘違いしました。 二重請求と疑って申し訳ございません。 05月4日から1泊とてもお世話になりました。 また西安に行ってご縁があったら宿泊したいです。 色々とご迷惑おかけしました。 ↑英語に訳して下さい。よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I am 〇〇. When I rechecked the credit card statement, I realized that I had made a mistake as what I paid in February because the bill from another hotel for two-nights' stay came very close to the one-night stay at yours. I apologize for having suspected that I was charged twice. I had a very pleasant stay at your hotel for the single night of May 4, 2015. When I revisit Xī'ān I hope to stay at yours. My apologies again for having made the mistake.