• 締切済み

英訳よろしくお願いします。

次に、一人の女性が生涯で何人子供を産むかの指標である、合計特殊出生率をみると、1.39という数値は、先進国の中で最低レベルである。人口が減り、負担が大きいのは若者である。1人の若者が複数の老人を支えなければならないが、自分が老人になったときは年金がもらえない可能性がかなり高いと言われている。私は今23歳だが、年金を貰える可能性はかなり低い。年金というシステムは、いいシステムとはとてもいえなく、破綻する可能性がある。

• 英語

みんなの回答

回答No.1

グーグルトランスレートすると以下の通りです。 Next, is the indication of what lays the children in one of the women life , looking at the total fertility rate , numerical value of 1.39 is the lowest level in developed countries . Population is reduced , it is young people 's burden is large . Although one of the young people must support multiple old man , it is said that there is quite likely not get a pension when he became old man . I'm now 23 years old , a possibility that Nowak pension is quite low . System called pension , rather than say so is a good system , there is a possibility that the collapse .