• 締切済み

英語に訳していただきたいです。

'今、仙台に帰ってきたよ! 昨日と今日は岩洞湖でワカサギ釣りをして来たよ! ぐちょぐちょの使い方あっているよ! 他には、べちょべちょとかべちゃべちゃって言い方をするよ! ベタベタは汗をかいた時の表現だよ!' 以上を訳していただきたいです。 よろしくお願いします。

• 英語

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.1

I'm back in Sendai now! Yesterday and today, I went to Lake Gando to enjoy fishing Japanese smelts! The way you use "guchogucho" was right. We have some similar expressions like "pechopecho" or "bechabecha." As for "betabeta," we use it when we pesipire and our skin and clothes are wet. 以上、いかがでしょうか?