• ベストアンサー

英語で

英語で いろいろ大変な事あっただろうけど 私はあなたの味方だからね ずっと味方だからね って教えてください

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#204809
noname#204809
回答No.2

I guess you've gone through just too many things. But, please remember, I am always there to support you and will be there for long. go through ~ = 困難に耐え抜く こんな感じでどうでしょ?

その他の回答 (1)

• yama1998
回答No.1

You'd have a serious thing variously, but I'm your supporter. I'm your supporter all the while.