• 締切済み

この文を英語にしていただきたいです。

よろしくお願いします。>_< シンデレラが畑からカボチャを取ってくると、妖精はそのカボチャを魔法の杖でたたきました。 するとそれは黄金の馬車になりました。

• 英語

みんなの回答

• SPS700
回答No.2

As Cinderella brought a pumpkin from the garden, Fairy (Godmother) touched the pumpkin with a magic wand. Then it (suddenly) became a golden carriage.

• yama1998
回答No.1

When Cinderella got pumpkin from a field, a sprite hit the pumpkin with a cane of magic. Then that was a gold carriage.