• ベストアンサー

困ってます!退職通知

はじめまして。 今、働いている会社を出産のため退職することになりました. そこで、退職する旨を海外の関係先に連絡しなくてはならないのですが、なんと言えばよいのかわかりません。 下記の文章を英訳して頂けないでしょうか? /// このたび、出産のため6月いっぱいで退職することに致しました. 在職中は大変お世話になりありがとうございました。 尚、後任はAさんとなっておりますので、今後とも宜しくお願い致します. /// 宜しくお願いします!!

• ttuna
  • お礼率100% (2/2)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • farside
回答No.1

Due to the fact I am expecting a new addition to our family, I have decided to resign my position, effective at the end of June. I would like to take this opportunity to thank you for all the support and encouragement you have given me during the time I worked for the company. Ms.A has been selected as my replacement, and we would appreciate your continuing support and assistance. ではどうでしょうか?

ttuna
質問者

お礼

ありがとうございます!! とても参考になりました。 お礼が遅くなり、申し訳ありませんでした。。。

その他の回答 (1)

• cincinnati
回答No.2

Hi! I am going to leave my work for good for having a new baby by the end of this coming June. I have many thanks to you for what you have done for me while I have been in this place. My replacement will be Mr. (Ms.) A. Please help him/her as you have helped me.

ttuna
質問者

お礼

お返事が遅くなり、申し訳ありません. とても参考になりました. ありがとうございました!!