• ベストアンサー

英文を教えてくれませんか?

下記の英文を教えてくれませんか?お願い致します。 「大変丁寧な対応をして下さり誠にありがとうございます。 展示会にも誘ってくださりありがとう。 機会があれば行きたいと思います。その時は必ず〇○さんに連絡します。 是非あなたにもお会いしたいと思っています。 あなたとコンタクトが取れて本当に良かったです。」

noname#223241
noname#223241
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • nolaneco
回答No.1

Thank you very much for your kind response. Also, thank you for inviting me for the exhibition. If I have a chance, I would like to go there. At that time, I will definitely inform ○○san. I am looking forward to meeting with you. I really glad to have a contact with you. こんな感じで訳してみました。