How to Make the Most of What We Have to Offer

このQ&Aのポイント
  • Learn how to make the most out of everything we have so that you can have an amazing experience.
  • Discover the true meaning of 'have to' and 'to offer' and how it relates to what we have in store for you.
  • Find out the grammar behind 'have to' and 'to offer' and how it can enhance your understanding of our offerings.
回答を見る
  • ベストアンサー

have to offer の使い方

以下の点について教えてください。 Please view the following information about the hotel so that you can make maximum use of all we have to offer. have to というと must の意味を連想してしまったのですが、その意味では 文脈からしっくりこなかったので調べたところ、以下のような内容を確認しました。 あるサイトのあった記載ですが、似たような例文です。 We are close to public transport, theme parks, beaches, the Southport Business Distric and everything the Gold Coast has to offer have (has) to と考えるのではなく、to offer するものを have(has) 所有しているという解釈に なるとありました。 文法的な理解としては、have と to offer の間に何か省略されているといった解釈をするのでしょうか。 例えば、 ... have much to offer 提供できるものをたくさん持ち備えている。 アドバイス頂けますでしょうか。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

文法的な理解としては、have と to offer の間に何か省略されているといった解釈をするのでしょうか。 いいえ。  例えば There is nothing it has to offer.  それえが提供する物は何も無い > それは全く役にたたない  などと言えます。。