• ベストアンサー

英訳お願い致します。

リムジン手配の件 (1)確認ですが手配日は12/8、人数は2名で宜しいですね? (2)支払いは誰がしますか? (3)ドライバーは日本人がいいですか?

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#204809
noname#204809
回答No.1

Re:Arrangement of Limo (Limousine) Please confirm the followings. (1) Date is Dec.08 for 2 persons. (2) Who is going to settle the payment? (3) Whether Japanese speaking driver is preferred. We look forward to hearing from you soon.

sahsha
質問者

お礼

わかりやすく教えて頂いてありがとうございます。