• ベストアンサー

英訳をお願い致します。

宜しくお願い致します 一つ教えて頂きたいことがあります。 booking#111のpacking listに関して、倉庫会社から問い合わせがありました。 container#2222のpackage countが21totesになっていますが、ここは700bagsではないでしょうか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

There is one thing I would like to know. Concerning the packing list of booking #111, I got an inquiry from the warehouse company. The package count of the container #2222 is 21 totes, but is it not 700bags? Please let me know about this. Thank you. 以上でいかがでしょうか?

konkan
質問者

お礼

御礼が遅くなり大変申し訳ございませんでした。 教えて頂きました文を自分の物と出来るよう日々学習して参ります。

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.2

Would you let me ask you one thing regarding the package list of booking #111? Because the warehouse company has asked us about the detail. Is it certain that the package count of container #2222 is 21 totes as described? I presume that 700 bags are appropriate.

konkan
質問者

お礼

ご教授いただきありがとうございました。お返事が遅くなりまして申し訳ございませでした。