• 締切済み

cypress pointの意味

finetoothcombの回答

回答No.4

参考情報です.Weep No More My Lady : A Suspense Story, Mary Higgins Clark (著), (1998/08) From the Publisher Cypress Point -- the ultimate California spa where the rich and famous pursue health and beauty in unalloyed luxury. But lovely young Elizabeth Lange is after something else: the truth about the death of her beloved sister -- a famous actress who plunged from the balcony of her Manhattan penthouse. What she finds will determine the fate of Ted Winters, the handsome business tycoon who stands accused of her murder. Against a Monterey background that sparkles with sun, money, and glamour, Elizabeth stalks shadows that darken with dread and danger... shadows that threaten to reveal the stunning truth about her sister -- and herself.

参考URL:
http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/tg/detail/reviews/-/books/0671025589/249-4447245-5057105