ROYALMAIL Tracking Number and Refund Request

このQ&Aのポイント
  • Please assist with the translation of the following text into English.
  • When searching for tracking number ●● on the ROYALMAIL website, the following message is displayed: 'Your item, posted on 01/03/12 with reference RJ22222GB, has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas.' It appears that the item is still in the process of being prepared for shipment.
  • I am dissatisfied with your uncooperative response. I cannot wait any longer. I request a full refund including shipping charges.
回答を見る
  • ベストアンサー

英語がご堪能な方、以下文を英文にお願い致します。

トラブって困っております。 以下文を英文に翻訳をお願い致します。 ROYALMAILのサイトでトラッキングナンバー●●を検索すると以下のように表示されます。 Your item, posted on 01/03/12 with reference RJ22222GB has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas. まだ発送準備のようです。 あなたの非協力的な対応に不満を持っています。 私はこれ以上待てません。 送料を含む全額の払い戻しを要求します。 以上、お力を貸していただければ大変助かります。 どうぞ宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.3

It appears that the item is not yet shipped out to Japan as I receive the following message when I check its tracking number (●●) with the Royal Mail tracking site: "Your item, posted on 01/03/12 with reference RJ22222GB has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas." I am disappointed with your uncooperative attitude. I do not wish to wait further. I demand a full refund including the shipping cost.

cima0033
質問者

お礼

ありがとうございます。助かりました。

その他の回答 (2)

回答No.2

I am dissatisfied with your uncooperative support. I can not wait any more. I request a refund of the full amount including shipping cost.

• tfkinoko
回答No.1

(´・ω・`)っGoogle翻訳 ↓ あなたの項目は、参照RJ22222GBで01/03/12に掲載され私たちの国際郵便センターで受信され、海外派遣の準備がなされている。