• 締切済み

英訳をお願い出来ないでしょうか?

アメリカ旅行中に知り合った方へメールの返事をしたいのですが、いくつか自分で英訳出来ない文章があります...。 個人的な事で申し訳ありませんが、どれか1つだけでも構いませんので翻訳サイトを使わずに英訳して頂けないでしょうか? お手数お掛けしますが、よろしくお願いします。 (1)「私は彼と復縁するつもりはありません。彼は今もメールを送ってきますが、私が返信する事は無い。」 (2)「あなたの言う様に文章を書いたり、メールを打ったりした時にネイティブでも少し間違っている事があると感じます。また略語や省略した文章が混じっていると私の英語の能力は高く無いので、理解するのにとても時間が掛かります。」 (3)「多くのアメリカのオススメスポットを教えてくれてありがとうございます。 キーウエストにはずっと行きたいと思っていました。元彼がオーランドに住んでいるので今年そこを訪れるつもりでしたが、別れた為 私がフロリダを訪れるのはもう少し先になりそうです。」

• 英語

みんなの回答

• RJERSJ
回答No.2

(1) I am not going to get back together with him. He still sends me e-mails but I will never reply them. (2) As you said, I feel that even native speakers of English make some mistakes when they write something such as e-mails. Also, when there are abbreviations or some words are abbreviated, it takes a very long time for me to understand because my English level is not so high. (3) Thank you very much for recommending me many must-see places in America. I have always wanted to visit Key West. It will be a while before I visit Florida because my ex-boyfriend lives there although I was going to visit him this year before we broke up. 最後の文章は少し変えました。「私がフロリダを訪れるのは少し先になります。というのは、私の元カレがそこに住んでいるからです。分かれる前には今年彼を訪ねるつもりでしたが」

yuki444wdw
質問者

お礼

お礼の入力が遅れましてすみません。 とても参考になりました。ありがとうございました。

• cincinnati
回答No.1

1) I don't have any intention to return to him. He still keeps on writing me mail. But I wouldn't write him mail at all. 2) I feel the same way as you said that even native English speaking people make mistakes when they write mail or sentences. But when you use abbreviated words or omit words for sentences, For me, it would take time to understand them since my level of English is not high enough. 3) Thank you for telling me a lot of tourist attractions in the United States. I have hoped for going Key West so far. My former boyfriend lives in Orlando and I was about to visit there this year, but as we separated already, it might not be soon to go to Florida.