• ベストアンサー

英訳をどなたかお願いします。

アメリカの家庭での食事は、朝はシリアル、パンに紅茶やコーヒーといった軽いもので、 昼食はハンバーガーやピザ、タコスといったものがポピュラーです。アメリカには、牛肉やトウモロコシ、豆、果物、乳製品などの良質で豊富な食材をつかったダイナミックな料理が多くあります。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • MetalRack
回答No.1

直訳で良ければ、下記が一例です。 The meal in the home in the United States is a light thing called tea and coffee to serial one and bread in the morning. A thing of lunch called a hamburger, pizza, and a taco is popular. The United States has many dynamic dishes using abundant meal material in good quality, such as beef, corn and beans, fruit, and dairy products.

kaduki17
質問者

お礼

ご回答ありがとうございました。 とても助かりました。

その他の回答 (1)

• toma9
回答No.2

翻訳できるサイトで英訳をすると以下になりました。 合ってるか自信はありません。 The meal in the home in the United States has popular things [ lunch ], such as a hamburger, pizza, and a taco, on serial one and bread at light things, such as tea and coffee, in the morning. The United

参考URL:
http://www.infoseek.co.jp/Honyaku?pg=honyaku_top.html&svx=100302&svp=SEEK
kaduki17
質問者

お礼

ありがとうございます。お世話様でした。