• ベストアンサー

英文契約書-生産中止

英文契約書-生産中止 生産中止に関する下記の部分をどう表現すべきかわかりません。(この場合は生産中止の場合の意味です。) この場合、残存供給総数量は当該通知日からさかのぼって一年間における目的物(Product)の 供給総数量と同量を下限として二倍を超えない範囲とする。 よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • spring135
回答No.1

After the suspension of production is reported, the lower limit of the total amount of remaining supply afterwards should be the amount of supply during one year from the reported day to the day one year before, and the upper limit should be equal to or less than the amount of one year supply multipleid by two.

umesuruga
質問者

お礼

お礼が遅くなり大変申し訳ありません。 とても助かりました。ありがとうございます。