• 締切済み

スペインの画家

私の父は、スペインの画家と呼ばれる:"Rafael Guzmán Maza"。彼は1000人近くの写真は、特に油彩画、インクドローイングとコンピュータと他のイベントが描かれている。 私たちはあなた(もちろん、日本語の場合があります)のブログ:http://pintormalagaguzman.blogspot.com レビューと彼の芸術についての彼らの率直な意見を中止訪問希望 ありがとうございます非常にと残念に私の悪い日本語です。

みんなの回答

回答No.1

your father is a great artist, i love his work , especially his drawing are very impressive. you must be proud of your father, i was in Lisbon for last three years, but now i am in Japan. it is a sad i couldnt see your father. if you are interested in my work, please visit this site, http://www.redbubble.com/people/hidemitadajp are you living in Japan? have a nice day! hidemi

参考URL:
http://www.redbubble.com/people/hidemitadajp